Let op! Uw browser is verouderd, dit kan negatief effect hebben op de gebruikerservaring. Download Chrome
X
Wij beantwoorden graag uw vragen

Veelgestelde vragen

Lurvink textiel drukkerij

Hoe kan ik een bedrukt artikel wassen?

Dit is voor ieder artikel verschillend. Dit hebben we hier uitgelegd.

Wat zijn jullie openingstijden?

In principe zijn we van 9:00 tot 17:00 geopend, maar we vinden het altijd prettig als u uw bezoek aankondigt. Doe dit bijvoorbeeld via de mail.

Kan ik mijn eigen textiel aanleveren?

Ja, dat is zeker mogelijk.

Bedrukken jullie ook shirts met foto’s?

Helaas hebben we die mogelijkheid op dit moment nog niet.

Kan ik na mijn bestelling nog extra stuks bijbestellen?

Ja zeker, dat is altijd mogelijk.

Kan ik met spoed bestellen?

Als u echt haast heeft met een bestelling geef dit dan aan, dan gaan wij er alles aan doen om uw opdracht zo snel mogelijk te produceren en te leveren.

Kan ik ook 1 shirt laten bedrukken?

Ja dat kan, maar wij rekenen wel opstartkosten waardoor 1 stuk altijd duurder uitvalt dan als je een grotere oplage bestelt.

Hoe kan ik mijn ontwerp aanleveren?

Wij werken met vector bestanden (.Eps of .Ai). In sommige gevallen is .pdf ook geschikt. Wilt u alleen tekst laten bedrukken dan hebben wij allen het lettertype nodig.

Wat zijn de kosten?

Uiteraard wilt u meteen weten waar u aan toe bent. Toch kunnen wij geen overzichtelijk kostenplaatje op onze website plaatsen, omdat de kosten per aanvraag enorm variëren. De kosten zijn namelijk afhankelijk van de aantallen, kleuren, formaten, posities van het drukwerk, details en andere wensen. Om u toch zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, reageren wij altijd binnen 24 uur op aanvragen. Gebruik voor een offerteaanvraag ons contactformulier. Vermeld hierbij zoveel mogelijk wensen voor uw opdracht, zodat wij ook ons antwoord zo concreet mogelijk kunnen formuleren. Eventuele uitgewerkte ideeën of ontwerpen kunnen ook via de mail naar ons verzonden worden.

Hoelang is de levertijd?

Wij streven naar een levertijd van maximaal tien werkdagen, mits van tevoren is afgesproken dat we dit voor de betreffende order kunnen realiseren. Uiteraard zijn er factoren waar wij niet altijd invloed op hebben, maar dan wordt u meteen daarvan op de hoogte gesteld. Indien u een spoedorder heeft, kunt u dit meteen aangeven zodat we er rekening mee kunnen houden. In overleg is veel mogelijk. De communicatie over de levering verloopt bij ons transparant: uw wordt op de hoogte gehouden van de prognose van het levermoment. Bestellingen kunnen zowel afgehaald als bezorgd worden.

Krijg ik korting als ik meerdere artikelen bestel?

Korting is bij ons mogelijk, omdat wij werken met staffels. Dit houdt in dat de prijs lager wordt indien u grotere aantallen bestelt. Wanneer een opdracht namelijk eenmaal is ingevoerd, is het grootste werk geleverd. Het drukken van de aantallen neemt dan niet gauw een grote meerprijs met zich mee. Dit voordeel berekenen wij dus meteen door in de vorm van korting aan de klant. Neem vrijblijvend contact met ons op om te bespreken welke korting passend is bij de order van u.